Помина половина од претседателката кампања – како граѓаните ја оценуваат кампањата?

Помина половина од претседателката кампања – како граѓаните ја оценуваат кампањата?

Наш! Горда! Храбро! Европски! Достоинствено! Вреди! Максимум!  –  ова се најпотенцираните зборови во изборните слогани на 7те претседателски кандидати за претстојните избори. Но колку навистина кандиадтите се однесуваат европски, досотинствено, и колку навистина се борат за нашите интереси?

Македонија веќе влезе во втората недела од изборната кампања, навреди, удари под појасот, кој бил за ЕУ кој бил за Русија, кој кому треба да купи уред за ориентација во просторот, кој крадел, а кој лажел, ова е најчестата реторика употревубана на митинизите и средбите со граѓаните на кандиатите. Граѓаните кампањата ја оценуваат како очекувана, ниту добра, ниту лоша, туку онаква каква и се навикнати да гледат секој изборен циклус.

Црната кампања и нападите кон против кандидатие се нешто кое е речиси и неизбежно во секоја кампања, но во оваа се чини дека се претера. Односнот и леснотијата со која Педнаровски дава квалификации за неговата главна противкандиатка Силјановска, базирани барем според дел од аналитичарите, на старосна и полова основа, за граѓаните се недозволиви. Велат не личи таков однос од никого, а камо ли од акуелен претседател и професор.

Она што е невообичаено, е што барем во нашата анкета низ Скопје , речиси сите прашани рекоа дека ќе излезат на гласање и дека конечно време е за промени. Иако во речиси сите истгражувања на јавните мислења на агенциите бројот на оние кои одговориле нема да гласам е голем, се чини дека сликата се менува.

Инаку предизборната кампања за претседателските избори почна на 4 април и ќе трае 6 мај. Во меѓувреме започнува и кампањата за парламентарни изборни односно на 18 април и ќе трае исто до 6 мај. Што практично би значело дека во наредниот период се очекува да се разжести политичката реторика и кај претседатлеските канидати , но и меѓу партиите.

КАТЕГОРИИ
Споделете ja веста