Сите спиеме во овие 4 положби, но само една е добра за нашето здравје

Позицијата во која спиеме влијае и на квалитетот на спиењето и на здравјето

Поминуваме една третина од животот во кревет, а сепак повеќето од нас не размислуваат за положбата во која го поминуваме тоа време. Позицијата за спиење е делумно прашање на нечии склоности и навики, но и многу повеќе од тоа.

Позицијата во која спиеме подеднакво влијае на квалитетот на спиењето и здравјето. Од која причина некој спие на страна, на грб или стомак, е прашање на кое никој нема одговор, но факт е дека секоја позиција има свои добри и лоши страни.

Препознајте го вашиот начин на спиење и откријте како тоа влијае на вашето здравје.

1. Спиење на грб

Луѓето обично спијат на грб кога чувствуваат физичка болка или вкочанетост. Спиењето на грб ги релаксира мускулите на вратот и ‘рбетот и го одржува вратот во неутрална положба.

Не треба да спиете во оваа положба ако имате потешкотии при дишење или грчење, бидејќи спиењето на грб само ќе ја влоши состојбата.

2. Спиење на левата страна

Оваа позиција е добра за здравјето на срцето, како и протокот на крв и лимфа, што е олеснето поради влијанието на гравитацијата во оваа позиција. Кога спиете на левата страна, јазикот е во неутрална положба, така што воздухот влегува многу полесно и на тој начин го спречува грчењето.

Една од најважните придобивки од оваа позиција е чистењето на токсините од крвта, што ја подобрува функцијата на бубрезите и црниот дроб. Истражувањата покажуваат дека спиењето на левата страна е корисно ако имате рефлукс на киселина и дека чувството е значително полошо ако луѓето кои страдаат од овој проблем лежат на десната страна.

Всушност, спиењето на левата страна е, како што велат експертите, најздравата и најдобрата положба за вашето тело и здравје.

3. Спиење во положба на фетус

Ова е најпопуларната положба за спиење, дури и кај 60% од луѓето, особено жените. Ако спиете на страна со колената заедно на градите, тоа може да доведе до болки во грбот и да предизвика брчки.

Спиењето во положба на фетус влијае на притисокот во грбот и зглобовите, особено кога брадата и колената се скоро споени.

4. Спиење на стомак

„Погрешниот“ начин на спиење вклучува спиење на стомак, што може да предизвика болест како што е гастроезофагеален рефлукс. Според експертите, оваа положба за спиење е поврзана со хронична болка во грбот.

Притисокот врз грбот, вратот и ‘рбетот во текот на ноќта е голем ако спиете во оваа положба. ‘Рбетот не е поставен во природна положба и поради тоа може да почувствувате досадна и непријатна болка.