Експерти: Настрешницата на Железничката станица во Нови Сад беше смело и необично архитектонско решение
Архитектот Слободан Малдини вели дека се уште е рано да се зборува за причините, но дека настрешницата пред се била стара повеќе од пет децении, но и дека тоа било смело и необично архитектонско-конструктивно решение, поради употреба на конструкција со затегнувачи. Претходно од Железничката инфраструктура на Србија информираа дека настрешницата била предмет на неодамнешна реконструкција, бидејќи се реновирала зградата.
Архитектот Слободан Малдини вели дека се уште е рано да се зборува за причините, но дека настрешницата пред се била стара повеќе од пет децении, но и дека тоа било смело и необично архитектонско-конструктивно решение, поради употреба на конструкција со затегнувачи. Претходно од Железничката инфраструктура на Србија информираа дека настрешницата била предмет на неодамнешна реконструкција, бидејќи се реновирала зградата.
„Архитектите убаво го смислиле затоа што е нанесена конструкција со затегнувачи. Тоа е настрешница обесена на некаков кабел, под остар агол, поради што претрпел голем товар. Настрешницата има тешки бетонски греди, а во оваа смисла, главното прашање е дали овие греди биле доволно и правилно зајакнати, во вистинската зона на бетон и второ, дали протезите биле правилно закотвени“, рече Малдини
„Сидрата ги трпат најголемите моменти на оптоварување, така што може да се претпостави дека материјалот или се заморил, исто така е можно да не е забележана некоја пукнатина или некоја грешка и едноставно тежината на таквата неизградба го започнала пропаѓањето“, додава тој, пренесува Еуроњуз
Како што вели, при проектирање на архитектонско решение како што е настрешницата на Железничката во Нови Сад, се користат лесни архитектонски конструкции, односно лесни елементи.
Малдини претпоставува дека сидрата се извлечени од ѕидот бидејќи она што може да се види на фотографиите и да се слушне од изјавите на очевидците е дека овие сидра практично биле поставени на кровната конструкција, која е многу тенка, нежна и кревка.